Test drogowy HUNTER Road Force Elite

Test drogowy ma na celu usunięcie drgań promieniowych i osiowych całego koła? Poprzez rolkę, którą dociskana jest opona podczas procesu wyważania, jak również eliminację ściągania bocznego.

 

Podstawowe wyważenie kół na standardowej wyważarce często nie do końca likwiduje drgań, na skutek czego odczuwamy wibracje na kole kierownicy a w niektórych przypadkach również drżenie całego samochodu.

Jako jedyni w regionie posiadamy najnowszy i jednocześnie najwyższy model urządzenia do przeprowadzania testu drogowego, HUNTER ROAD FORCE ELITE 2017 - zaawansowana technologia prosto z USA.

Urządzenie to jest najnowszym modelem firmy HUNTER, będącym kolejną edycją profesjonalnych modeli RFT, jednak dodatkowo wyposażono je w laserowy Vision System.

Zastępuje on dwa ramiona służące do pomiaru koła, bicia bocznego obręczy oraz miejsca i sposobu umieszczania ciężarków (Auto Double Dataset Arm).
Laserowy pomiar skraca proces wyważania i eliminuje ewentualne błędy operatora (np. niedokładne przyłożenie ramion do felgi w trakcie pomiaru).
Nasza wyważarka Hunter Road Force Elite wykonuje kompleksowo wszelkie pomiary bicia koła samochodowego,
posiada również  rolkę do przeprowadzania testu drogowego, która umożliwia wykonanie:
-  pomiaru sztywności opony,
-  pomiaru siły bocznej (znoszącej) koła ? LFM,
-  pomiaru bicia obręczy.

Skutkiem takiego testu jest usunięcie wszystkich nawet najmniejszych wad opony poprzez umieszczenie na obwodzie felgi odważników. Urządzenie podpowiada też, jeżeli jest to możliwe jak przekręcić oponę względem felgi, aby maksymalnie zniwelować wszelkie niedoskonałości felgi jak i opony. Wynik takiego wyważania jest nieporównywalnie lepszy od nawet najnowszych wyważarek nie wyposażonych w zaawansowaną funkcję testu drogowego.

 

 

Dzięki przeprowadzeniu TESTU DROGOWEGO oraz wykonaniu pełnej diagnostyki za pomocą urządzenia ROAD FORCE ELITE, potrafimy wyeliminować 100% drgań nie wykrywalnych przez zwykłe wyważarki kół, będące w użytku w standardowych serwisach opon.

 

Cały proces przedstawia się następująco:

  • aby wynik był 100% pewny, test powinien zostać przeprowadzony na zimnych oponach, czyli nieużywanych przez 6-7 godz.,
  • podczas demontażu kół oznaczane są pozycje, w jakich znajdowały się one na samochodzie,
  • przed przystąpieniem do testu, opony sprawdzane są manualnie i wzrokowo, aby stwierdzić czy nadają się one do przeprowadzenia testu (opony uszkodzone, ścięte lub starsze niż 5 lat nie będą się nadawać),
  • następnie zostają zdemontowane wszelkie odważniki, gdyż test drogowy z odważnikami nawet pomimo prawidłowego standardowego wyważenia, nie będzie poprawny,
  • kolejnym etapem jest dokładne mycie koła, wykonywane w specjalistycznej myjce ciśnieniowej usuwającej każdy, nawet najmniejszy brud, gdyż nawet kilka ziarenek piasku może negatywnie wpływać na wynik testu. Wszystkie kamyki zgromadzone w rzeźbie bieżnika zostają wyciągnięte przed przeprowadzeniem testu,
  • po gruntownym przygotowaniu, przystępujemy do właściwego testu. Urządzenie HUNTER dociska każde koło specjalną rolką z siłą 6500 N (ok.650 kg). Jest to symulacja zetknięcia się koła z asfaltem, dzięki czemu koła sprawdzone zostają w naturalnym środowisku pracy,
  • każde, nawet najmniejsze bicie zostaje wykryte przez urządzenie zarówno mechanicznie, jak i laserowo. Wynik - siła bicia koła  przedstawiana jest w jednostkach N i KG. (nieodczuwalne bicie w samochodach osobowych wynosi 9 KG.)
  • urządzenie wskazuje laserowo punkty na feldze i oponie, które należy do siebie dopasować - czyli zoptymalizować felgę względem opony, aby zminimalizować występujące bicie. Optymalizacja ta przeprowadzana jest na zaawansowanej montażownicy bezdotykowej, która automatycznie obraca oponę osadzoną na feldze, 
  • po poprawnym wykonaniu optymalizacji, koła zostają ponownie przetestowane i jednocześnie wyważone, zarówno dynamicznie jak i statycznie - dzięki zaawansowanej technologii wszystko odbywa się w jednym cyklu. Proces ten jest dopełnieniem testu drogowego i optymalizacji i skutkuje on eliminacją wszelkich pozostałych drgań,
  • po ukończeniu testu i optymalizacji wszystkich czterech kół, urządzenie HUNTER miejsca w samochodzie na których mają zostać założone konkretne koła - w taki sposób, aby kierowca odczuwał maksymalny komfort podczas jazdy. Przed montażem piasty zostają wyczyszczone, koła zaś dokręcone kluczem dynamometrycznym,
  • cały proces zostaje udokumentowany - klient otrzymuje komputerowy wydruk z wynikami testu przed optymalizacją, jak również po optymalizacji - z widocznym efektem oraz danymi z przeprowadzonej operacji.

 

 

 

MATERIAŁ FILMOWY
PREZENTUJĄCY PROCES ELIMINACJI DRGAŃ W KOŁACH SAMOCHODOWYCH:

Cela est très pratique pour retenir la dose la plus appropriée de la substance active ou c'est exactement ce qui n'était pas possible avant les Vardenafil. Les gens semblent échouer lorsque le cœur physique est généreux ou les hommes n'acceptent pas le fait que Souffrant De Dysfonction érectile n'est pas une grosse affaire en fait. Viagra peut également être prescrit pour d'autres usage ne figurant pas dans cette article ou si l'un des symptômes suivants persistait, cactus noir Aussi connu sous le nom de Crataegus.

 

 

Dodatkowo nasze urządzenie zostało wyposażone w funkcję StraightTrak - opatentowana metoda pomiaru i eliminacji bocznego ściągania opony.
Umożliwia ona pozbycie się niepotrzebnego zjawiska ściągania pojazdu spowodowanego przez opony.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !